Dylan kort #145

Wat begon met een grap, een 'probeerseltje' - hoe maak ik een weblog -, staat nu een jaar online. Ik had nooit verwacht dat het onderhouden van deze weblog mij bijna dagelijks zou bezighouden, een jaar lang. Eind oktober 2008 ontstond de twijfel, moet ik doorgaan? Heeft het zin? Zijn er lezers? Om antwoord op die laatste vraag te krijgen, heb ik eind oktober een teller op de weblog gezet. Ik ben geschrokken van de hoeveelheid bezoekers, sinds 25 oktober zijn er ruim zesduizend bezoekers geweest.
Het aantal bezoekers is voor mij (mede) reden geweest om door te gaan met deze weblog. Daarom via deze weg mijn dank aan al die bezoekers in het algemeen en in het bijzonder aan de bezoekers die in het afgelopen jaar reacties hebben achtergelaten en bijdragen hebben gezonden!
En voor de duidelijkheid: ik ga door zolang ik het leuk vind.


Het Dylandeel van de uitzending van Nova van 24 januari 2008 is nu gemakkelijk via internet te bekijken, klik hier.
De (on)genuanceerde mening van een broer: Adele kan beter zingen dan Dylan.
Bob Dylan en de kerk (3) door Frits.
Dylan en de commercials (co-op en pepsi): hier, hier, hier.
De enigszins hoorbare invloed van Dylan op the Beatles' I'm a loser.

1 opmerking:

alja spaan zei

natuurlijk ga je door....je doet het zo goed! ik dank je ervoor