Dylan kort #157 - het nieuwe album

De nieuwste geruchten / feiten m.b.t. het nieuwe album: In de nieuwe Rolling stone aandacht voor het nieuwe album, inclusief citaten uit de lyrics, zoals:

I'm listening to Billy Joe Shaver
And I'm reading James Joyce
Some people tell me I got the blood of the land in my voice

Dit zou uit het nummer I feel a change is coming on komen. Andere songtitels: Beyond here lies nothing, If you ever go to Houston, This dream of you, My wife's hometown en It's all good.
Volgens de beschrijving (gevonden op het net, niet zelf in Rolling stone gezien) een album met een TexMex-sound en veel accordion.
Fragment uit My wife's hometown:

State gone broke, the county's dry
Don't me lookin' at me with that evil eye

En uit It's all good:

Brick by brick they tear you down
A teacup of water is enough to drown

Daarnaast nam Dylan het nummer Life is hard op voor de film My own love song. Uit Life is hard:

The evening winds are still
I've lost the way and will.

Ander nieuws:

De film Watchmen, zelfs Bob Dylan blijkt een fan te zijn.
Meer over het Hank Williams-tribute album, Dylan zou zelf één song hebben opgenomen. Het album zou dit jaar uit moeten komen.
Het overlijden van Jan Tempelman.
Muzikale poezie op de weblog van de Borgers.

Geen opmerkingen: