Dylan kort #167

Vandaag ontving ik een mailtje van Anton, na een lange revalidatie na een operatie en een aantal tegenslagen, is hij weer fit genoeg om zijn rubriek Nederland doet Dylan te schrijven. Binnenkort dus nieuwe afleveringen. Welkom terug Anton!
Op www.bobdylan.com staat het tweede deel van interview van Bill Flanagan met Dylan.
En dan is er natuurlijk nog die eerste setlist van de gisteren gestarte Europese tournee (zie hieronder). Billy! Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb nog steeds moeite het te geloven.

2 opmerkingen:

jesper zei

Ja, Billy, dat is wel heel cool. En vandaag One More Cup Of Coffee, dat is ook heel cool. Elke keer zo'n verrassing is natuurlijk prima.. maar kan 'ie dan niet in Amsterdam wat van het nieuwe album doen?

Floater zei

De kans dat hij iets van zijn nieuwe album speelt vóór de release lijkt me erg klein. De laatste keer dat het bij mijn weten gebeurde was in 1990 toen hij op 14 januari tijdens een show in Penn State, Pennsylvania het nummer "Wiggle, Wiggle" bracht, zo'n 8 maanden voor de release van Under The Red Sky.