Dylan kort #290

Vrijdag, muziekjesdag met Bob Dylan op L.A.R.S.
De generatiekloof, met een beetje Dylan, door Liz Greene op Astrodienst.
Het weekend staat voor de deur, of liever, het weekend is begonnen. Eén van de dingen die op de planning staat, is het uitlezen van de nieuwe Isis. Gisteren viel de nieuwe Isis door de brievenbus en met lezen, gisteravond, ergens halverwege blijven steken.
Verder zijn de plannen beperkt. De tijd ligt nog open.
Al wel wilde gedachten over een nieuw te schrijven stuk, en het stuk over Shot of love moet nog verder herschreven worden. Aanscherpen.
Op de autoradio hoorde ik een opname van Searching for a soldiers grave, uit februari 2002. De opname begint met mondharmonica, ik geloof niet dat ik eerder een opname van Searching for a soldiers grave gehoord heb die begint met mondharmonica.
Maar het zou zo maar kunnen zijn dat mijn geheugen mij in de steek laat.
Het is niet ondenkbaar dat ik de opname dit weekend nogmaals beluister, het heeft indruk gemaakt. Maar het zou ook kunnen dat ik naar iets anders van Dylan grijp, de tijd ligt nog open.
Er is zo veel te beluisteren.
En dan kwam ik nog onderstaande foto tegen, ergens in een mapje op mijn pc. Heb ik deze foto hier al eerder geplaatst? Ik weet het niet meer.
Beter twee keer dan helemaal niet.



Geen opmerkingen: