Dylan kort #327


Het lijstje van Leo op Peerke's plaatjes.
Deccenium top 100 met op #49 Modern times op Digg.
De eerste Alarmschijf van 1972? Dylan's George Jackson. In de radiouitzending Back to the seventies van 2 januari zal hier aandacht aan geschonken worden.
Een nieuwe weblog, behorende bij een theatervoorstelling van studenten van de UA, ikenik, en één keer raden waar de naam vandaan komt.
Een tijdje geleden, in één van de afleveringen van Dylan kort, stond een link naar de website van Z Magazine met daarop een exclusief interview met Dylan. Dit interview is echter niet opgenomen in de gedrukte versie van Z Magazine (en inmiddels van de website verdwenen), maar... dit interview staat wel in Straatmagazine (nummer 316; 19 december 2009 t/m 1 januari 2010).
Dat heb ik niet zelf ontdekt. Dat heb ik ontdekt doordat Alja in al haar vriendelijkheid het bewuste Straatmagazine naar mij toe heeft gestuurd. [Dank Alja!]
Voorin het Straatmagazine staat keurig een URL vermeld, en ik dacht laat ik die ook op de weblog zetten voor al diegene die graag ook een Straatmagazine op de kop willen tikken, maar de URL brengt de zoekende helaas niet veel verder.
Er viel vandaag nog meer schoonheid door de brievenbus, schoonheid in de vorm van drukwerk. Bewust drukwerk is voor mij een openbaring, tot voor kort wist ik niet van het bestaan van dit drukwerk. (Ik wil er nog niet te veel over loslaten, ik wil het eerst lezen, vandaar dat ik het steeds maar 'drukwerk' noem). Nadat ik het heb gelezen, zal ik er hier een stuk over plaatsen.
Kortom, een goede dag, twee enveloppen op de deurmat.

Geen opmerkingen: