Dylan kort #361

Van Peerke kreeg ik de onderstaande e-mail met tip:
Hallo Tom

Misschien is dit iets voor jouw blog: zie hier.
Paul Butterfield is een van de kandidaten in het spelletje To Tell The Truth, de Amerikaanse versie van Wie van de drie? Er worden enkele vragen gesteld over Bob Dylan, dus ik veronderstel dat het ergens rond 1965-'66 moet zijn opgenomen.

Met vriendelijke groeten,

Peerke

Met dank aan Peerke voor deze link.
Een nieuw verzamelalbum met een muzikale eerbetoon aan Greenwich Village, met o.a. 5 covers van Dylannummers, zie hier.
Er zijn inmiddels een aantal aanmeldingen voor het discussieforum binnen, maar het loopt nog niet echt. (Of beter: echt niet) Mocht je interesse hebben in deelname aan het forum, kijk dan even in de rechter kolom voor de wijze van aanmelding.
Geen interesse? Ook prima, no hard feelings. Maar ik hoop wel op meer inbreng van lezers van deze blog, anders moet ik me toch gaan afvragen in hoeverre mijn tijdsinvestering in het forum de moeite waard is.
Ik heb me voorgenomen om het nog een week aan te kijken, mocht de inbreng van anderen dan ondergetekende niet groter worden dan die nu is, doek ik het forum weer op en blijf ik vrolijk verder gaan met alleen deze blog.

Geen opmerkingen: