Uit de collectie van... #16

Nog eentje dan, omdat ik het niet kan laten.
Een aantal maanden geleden was ik bij een grote verzamelaar. Hij liet mij een persing van de single Wigwam / Copper kettle zien uit Canada en vroeg wat zie je?
Na vijf minuten staren wist ik het nog niet. Ik kreeg nog de aanwijzing dat ik naar het label van kant 2 moest kijken, maar na nog vijf minuten staren, viel het me nog niet op. Uiteindelijk heeft de verzamelaar het verklapt. Op het label van kant 2 staat een foutje, bij een latere persing is dit gecorrigeerd.
Toen ik gisteren op de platenbeurs liep en deze single, met foutje, tegenkwam, kon ik het niet laten.
Hieronder de scan van het label van kant 2. Zoek het foutje... Succes!

2 opmerkingen:

Thomas zei

ik vind het niet,
titel klopt, auteur klopt, artiest klopt, tikfouten vind ik niet.
Het enige waar ik kan aan denken is de timing (3:32) van het nummer maar dat kan ik nu niet nagaan.

Verlos me uit dit raadesl!

tom zei

Hoi Thomas,

Het logo aan de rechterkant staat verkeerd om, gespiegeld.

groet,

Tom