Dylan kort #536

Met dank aan Rob voor de foto bij dit bericht.
Morgenavond: Mr Tambourine man: seven poems of Bob Dylan.
Inmiddels is er meer informatie over How many roads: black America sings Bob Dylan te vinden op de website van Amazon. [met dank aan Patrick voor de tip]
12 oktober komt ook Playlist: the very best of Bob Dylan 1980's. Meest interessant aan deze release zijn Series of dreams (unreleased, Oh Mercy) en Most of the time (Alternate version, Oh Mercy). Nou geloof ik niet dat het om niet eerder uitgebrachte opnames zal gaan, maar je weet nooit.
Allemaal al een formulier voor The Never ending pool ingevuld? Het volgen van een tour wordt een stuk leuker met een ingevuld formulier.
Ik heb de neiging om even knetterhard Mr Tambourine man door de kamer te laten schallen, maar zoonlief - bijna acht - zit achter de andere computer filmpjes op youtube te bekijken. Muziekvideo's van het soort waar kinderen van bijna acht naar kijken. Geen Dylan dus. Ik laat hem maar even, om hem nou wéér te vervelen met Dylan...
Straks als hij in bed ligt misschien nog even.
Het is inmiddels oktober, tijd om de dagen af te tellen tot de release van The Bootleg series vol. 9 - the Witmark years 1962 - 1964 & The Original mono recordings & The Best of the original mono recordings (vanwege Positively 4th street). Het kost mij moeite om te wachten. Ik heb echt zin in deze nieuwe releases.

Geen opmerkingen: