Dylan kort #645

Met dank aan Alja voor haar reactie voor Dylan kort #644!
Patrick Roefflaer was te horen op radio 1, het nagesprek staat op internet.
Op de cd 2 meter sessies volume 11 staat Girl from the North country in de versie van Broken records.
Nog een link over het kinderboek dat er van Blowin' in the wind wordt gemaakt.
Vandaag ontving ik een e-mail welke begint met:

Ha Tom,

Ik ben John Hill. Op zondagavond 27 februari doe ik een Bob Dylan tribute in de Hetebrij in Zwolle en op 27 maart in Clouso in Meppel.
Het zou te gek zijn als je hier wat aandacht aan zou willen besteden op je Bob Dylan in Nederland blog.
Om aan te geven dat het geen half werk is heb ik twee coupletjes 'Just Like a Women' voor je opgenomen. Een beetje maandagochtend maar het idee is wel duidelijk.
[beluisteren kan hier]
Ik ben wat aan het zoeken maar het lijkt er niet op dat er een Nederlandse Bob Dylan fanclub of iets dergelijks is. Graag zou ik nog wat meer Dylan fans uitnodigen, heb jij tips/adressen hiervoor?
Wellicht tot de 27e!

Groeten,

John Hill


De aandacht is er, bij deze. Meer weten over John Hill, kijk dan op zijn website. Wie nog tips of adressen heeft voor John Hill, kan contact met hem opnemen via zijn website.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Tom,

Bob Dylan wordt 24 mei 75 jaar. In dat kader veel activiteiten in Haarlem. Op alle zondagen in mei van 9.15 tot 9.45 uur een uitzending over Bob op radiobloemendaal.nl. Op zondag 15 mei van 17.00 tot 19.00 uur een uitzending op haarlem105.nl en äls klapstuk een tribute concert over de spiritualiteit van Bob Dylan met coverband 'Slow Train'. Dat zal plaatsvinden op 22 mei om 15.30 uur. Entree € 7,50. Reserveren via immanuelkerk@telfort.nl.

Wie weet tot ziens,

Kick Bras