wilde gedachten

Het klinkt misschien onvoorstelbaar, maar er zijn dagen dat er eigenlijk geen nieuws over Dylan te melden valt. Als zo'n nieuwsloze dag ook nog samenvalt met een gedachtenloos hoofd, zoals vandaag, heb je de poppetjes aan het dansen.
Ik peins mijn hersenen beurs op zoek naar ook maar één zinnige zin, ijsbeer door de keuken terwijl ik de ene sigaret met de andere aansteek.

if there’s an original thought out there, I could use it right now

'Mevrouw Tom' bakt hamburgers deze avond & zoonlief is naar de sport. Ik had natuurlijk ondertussen een plaat op kunnen zetten, maar ik ben zo stom geweest om het te vergeten.
O ja, als je foto's uit Michael Ochs' archief wilt bekijken, moet je hier wezen. In het staren naar de foto's is natuurlijk geen muziek te horen & toch blijf ik een zwak houden voor foto's. Misschien wel omdat foto's de muziek in mijn achterhoofd wakkerschudden.

Ik luister deze dagen intensief naar Dylan & the Grateful dead, de rehearsals & vind er meer schoonheid in dan ik van te voren had durven hopen.

Bovenstaande zegt niks & vaak is dat genoeg, zoals vandaag.

Geen opmerkingen: