Dylan kort #670

Allereerst dank aan Peerke en Paul (3x) voor de recente reacties. En natuurlijk dank aan Martijn Muijs voor het schrijven & toesturen van aflevering 5 van Dylan 30 [zie hieronder]
Op Dylans officiële website staan inmiddels data voor de aanstaande, korte tournee door Europa:

16 juni Cork, Ierland
18 juni Londen, Engeland
22 juni Milaan, Italië
25 juni Mainz, Duitsland
26 juni Hamburg, Duitsland
27 juni Odense, Denemarken

Het zou me niet verbazen wanneer er nog meer concerten aan deze lijst toegevoegd zullen worden, bijvoorbeeld tussen 18 en 22 juni. Of Dylan & band tijdens deze korte tournee ook naar Nederland of België komen valt nog te bezien. Ik heb er nog een hard hoofd in - al hoop ik natuurlijk dat ik het fout heb.
Joris Vanden Broeck recenseert Bob Dylan in de studio op goddeau.com.
Had ik eerder al een link naar deze recensie van The Bootleg series vol. 9 opgenomen in een Dylan kort? Ik weet het niet meer.
Het boek The Essential interviews is bij Fame in de uitverkoop gegaan. De prijs is nu 6 euro.
besikdug tekent Dylan, zie hier.

Geen opmerkingen: