nieuw (digitaal) boek

Ik kreeg de tip dat er in februari een nieuw digitaal boek over Dylan is verschenen. Het is geschreven door Jan Joos en Ivan Brackin en draagt de titel All these people.http://www.blogger.com/img/blank.gif
Gezien de beschrijving hier, lijkt het mij een fantastisch boek, maar ik ben helaas (nog) niet in het bezit van een e-reader. Met dank aan de beschrijving heb ik bijna de neiging om (eindelijk) over stag te gaan & als nog een e-reader te kopen.
Mocht je een e-reader hebben & dit boek al gelezen hebben, schrijf dan een recensie en stuur dit naar tom_dylan@hotmail.com.
O ja, het boek is ook via amazon te koop.

2 opmerkingen:

Jan Joos zei

Bedankt Tom om dit te plaatsen. E-books ... inderdaad. Was voor mezelf ook een nieuw format. Maar het is eigenlijk zo simpel. Een paar kliks en het boek staat op het scherm ... Hoor graag reacties van je bloggers en lezers.
Lang leve Bob.
J.J.

Jan Joos zei

By the way ... bedankt ... nu ken ik dankzij jouw site en blog ... Patrick Roefflaer ook ... met een wel zeer zeer zeer interessant boek.
Mvg,
J.J.