Eerste data Europese tournee

De eerste data van de Europese tournee staan op boblinks. De data zijn nog niet gepubliceerd op Dylans officiële website.

26 oktober München, Duitsland
30 oktober Oberhausen, Duitsland
7 november Nürnberg, Duitsland (+ Mark Knopfler)

Aangezien alleen bij het laatste van bovenstaande concerten Mark Knopfler staat genoemd, krijg ik hoop dat er een kans is op concerten in Nederland (en België) zonder Knopfler.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit niet te wachten op het snarengeneuzel van Knopfler.

3 opmerkingen:

CultureEye zei

Daar komen zeker wel concerten bij, ach ja liever Knopfler dan een tweederangs plaatselijk bandje.

Al met al goed BOB nieuws

Ton de Kruyff zei

Ik had al "bah" gezegd bij het lezen van de naam Knopfler, dit geeft hoop. Nu maar hopen dat Bob rekening houdt met mijn al geboekte vakantie.

F zei

Nou weet ik niet. Brothers in arms vind ik een klassieker. Maar helaas zal dit ten koste gaan van Dylan's set.