Dylan kort #723

De releaseparty voor Biograph, filmpje. Met dank aan Sjon.
Het wordt de hoogste tijd om Biograph weer eens te draaien. Het is zo'n boxset die ik - bij tijden - te makkelijk over het hoofd zie & dat terwijl er veel moois op te vinden is (denk 'I'll keep it with mine', 'Visions of Johanna' en 'Lay down your weary tune', om er drie te noemen).
Deze had ik nog nooit gezien. Maar ik heb dan ook nog nooit bij Randstad hoeven aan te kloppen.
Vandaag 32 jaar geleden kwam (in Amerika) Slow train coming uit.

Ik heb de iPod-blues, sinds gisteravond kan ik nog wel muziek luisteren op mijn iPod, maar zijn de albumillustraties verdwenen. Ik heb werkelijk geen flauw idee doe deze illustraties zomaar kunnen verdwijnen. Nou zijn er wel wat kunstgrepen die gepleegd kunnen worden, maar ik ben bang dat ik met het uitvoeren van een van die kunstgrepen, ook alle muziek van mijn iPod veeg & aangezien er bijna zevenduizend nummers op staan, zal het een enorm werk zijn om dat allemaal weer opnieuw op de iPod te zetten.
Weken werk, een risico dat ik liever niet loop, alleen om een poging te doen om de albumillustraties weer zichtbaar krijgen. Maar balen doe ik wel.

2 opmerkingen:

Nanne zei

Tom, geen zorgen. (even uit het hoofd) Open iTunes en klik met je rechtermuisknop op een album. Kies vervolgens 'info' en kies het tablad waarbij je bijv. de albumtitel kan veranderen. Hierin zie je rechts een vierkant vak (albumcover) dubbelklik hierop en zoek in dit scherm op je computer de juiste album hoes. De juiste hoes aanklikken en klaar.
Nu nog je iPod inpluggen en updaten en klaar is kees, eeuhh Tom.

tom zei

Hoi Nanne,

Dank voor de tip! Ik zal het eens uitproberen.
Het vreemde is dat, wanneer ik mijn iPod op de pc aansluit (en de lijst met muziek op de iPod open in iTunes, de albumillustraties nog wel op de iPod blijken te staan. Ze worden alleen niet weergegeven.)

groet,

Tom