een foto & een citaat

'If I didn't write this stuff, I'd go nuts. I've got all these thoughts inside me and I gotta say 'em. Most people can't say 'em. They keep it all inside. It's for these people that I write my songs.
Man, I don't work my songs out, I burp 'em out.' (Bob Dylan, 1963)

Dat ik de foto links hier kan plaatsen, dank ik aan Patrick. Hij wees me vanochtend op deze & nog een aantal foto's.
Het bovenstaande citaat staat al een aantal dagen in een aantekenboek klaar om hier over te nemen, maar tot op heden had ik er de aanleiding nog niet voor gevonden. Nu combineer ik die twee maar. Een foto & een citaat.
Het kan slechter.

Die foto.
In 1982 bracht Columbia de sampler Electric lunch uit. De site Searching for a gem over deze sampler: 'This 12" mini-album has three tracks each from the former Asylum/Island albums Planet Waves and Before The Flood. It was prepared for the "Superstars Radio Network" to mark the albums' move to the Columbia label.'
Van Planet waves gaat het om de nummers 'You angel you', 'On a night like this' en 'Forever young', van Before the flood staan 'All along the watchtower', 'Highway 61 revisited' en 'Stage fright' op Electric lunch.
Op de achterzijde van de hoes van Electric lunch staat een foto van Dylan & the Band (zie hier) welke tijdens dezelfde fotosessie gemaakt moet zijn als de foto bij dit bericht.
Informatie over waar & wanneer deze foto's zijn gemaakt ontvang ik graag, net als meer foto's uit dezelfde sessie (tom_dylan@hotmail.com).

2 opmerkingen:

Cas zei

Staan ze misschien in Feinstein's fotoboek gedateerd?

tom zei

@Cas: ik heb ook aan het boek van Feinstein gedacht, maar daarin geen foto's uit deze sessie.
Nog wat andere boeken doorgebladerd, maar (nog) niet een foto uit deze sessie tegengekomen.
Ik blijf zoeken.