Dylan kort #756

Vergeet niet hieronder de aanvulling van Senne op het stuk over 'High water (for Charley Patton)' en het stuk van Floater over Planet waves te lezen. Dank aan beide!

setlist 3 november: Leopard-skin pill-box hat* / Girl of the north country* / Things have changed* / Tangled up in blue* / Honest with me / A Hard rain's a-gonna fall / High water (for Charley Patton) / Blind Willie McTell / Highway 61 revisited / Love sick / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / All along the watchtower / Like a rolling stone // Blowin' in the wind
* Mark Knopfler op gitaar.

Nathan over het concert op 19 oktober in Antwerpen, hier.
Gisteravond in De Wereld draait door draaide het laatste gesprek om de slechtste plaat ooit gemaakt. Al snel bleek het vooral te gaan om de slechtste plaat gemaakt door de muzikale 'held' van de aanwezige. Matthijs van Nieuwkerk opperde dat Christmas in the heart Dylans slechtste plaat is.
Dat kun je vinden.
Persoonlijk vind ik Christmas in the heart een matige Dylan-plaat (zeker niet zijn slechtste plaat), maar een goede kerstplaat.
Ik hoor je denken: 'nou en?' En inderdaad het is helemaal niet interessant om te weten wie welke plaat van Dylan de slechtste vindt, zeker niet wanneer een uitleg ontbreekt waarom de plaat slecht gevonden wordt. Zonder uitleg is het alleen maar 'ik vind...', 'ik vind...' & 'ik vind...'
Boeit niet.

Geen opmerkingen: