oude berichten

In het bericht 'schuilen' van een paar dagen geleden, schreef ik over een stuk in een Pep uit december 1965. Bij dat stuk in Pep staat een foto van Dylan. Diezelfde foto werd, ook in december 1965, ook in Muziek parade gepubliceerd, maar dan gespiegeld.
In het archief zit ook het afgebeelde artikel, wederom met die foto, ik heb het járen geleden gekocht uit een knipselarchief. Ik heb werkelijk geen idee waar dit artikel gepubliceerd is, ook weet ik niet wie het heeft geschreven.
Gezien de inhoud van het artikel, denk ik dat dit artikel eerder is verschenen dan de artikelen in Pep en Muziek parade, mogelijk tussen de releases van de singles 'Subterranean homesick blues' en 'Like a rolling stone'. Als deze aanname klopt, moet het artikel tussen mei en augustus 1965 gepubliceerd zijn.
Mocht je meer weten over dit artikel, zoals waar & wanneer het gepubliceerd werd, dan hoor ik het graag! [tom_dylan@hotmail.com]

Geen opmerkingen: