Duitse McDonalds

Soms moet je toegeven. Mijn kinderen eten, in tegenstelling tot ondergetekende, graag bij McDonalds. Vanmiddag was het zo ver, ze mochten & 'mevrouw Tom' & ik gingen mee. Een McDonalds in Duitsland, net over de grens. Daar is alles net even anders. Niet alleen mogen de kinderen het cadeautje dat ze in hun happy meal willen zelf uitkiezen, ook wijkt de inrichting van de Duitse McDonalds nogal af van de Nederlandse McDonalds.
Nadat we zijn gaan zitten, kijk ik eens goed rond. Aan de wanden hangen grote lijsten met foto's van muzikanten. Die foto's zijn gesigneerd. Althans, dat moeten wij als naïeve hamburger-eters denken. Volgens mij is het allemaal nep. Fotokopieën van handtekeningen op foto's, daar houd ik het op.
Na wat rondkijken valt mijn oog op een wel heel bekend beeld. Verdomd als het niet waar is, daar hangt Dylan!
Dylan in de McDonalds! En wij moeten geloven dat ook Dylan hier een hamburger heeft gegeten? Dat Dylan zo tevreden was over de maaltijd dat hij uit dank een gesigneerde foto heeft achtergelaten?
Ik geloof er niks van!
Maar grappig is het wel. Vooral wanneer dochterlief de foto ontdekt: 'Kijk papa, daar is Bobby!'


Geen opmerkingen: