Dylan kort #875

Liefde: Weet je nog de 'bonafide liefdesliedjes' van Jan Drost? Hier een vervolg.
19 juni: Release Saved & nog iets over één van de meest tenenkrommende covers, hier.
Interviews in The Library of Congress: Zie hier.
Milton Glaser: De man van de poster.
Martin Bril: E-mail van Frits, waarvoor dank:

Hoi Tom,

In de nieuwe Martin Bril-column-boek een column over onder meer Bob Dylan. Bril schrijft:
     

"Laatst was ik jarig. Ik moet dan altijd aan Hoe ik mijn verjaardag vierde van Remco Campert denken. Welnu, ik vierde hem door auto te rijden. Kennelijk ben ik daar ontzettend dol op, maar ik deze tijden van smeltende ijskappen kun je het maar beter niet aan de grote klok hangen. Gelukkig is er Bob Dylan - die maakt in Amerika reclame voor de nieuwe SUV van Cadillac. Dat is Bob op een hoop kritiek komen te staan, want als iemand onder zijn publiek milieufanaten heeft, is hij het wel. Aan de andere kant: hij maakt tenminste geen reclame voor een Japanner."
     

Groet,
     

Frits

Titel van het Bril-boek: Wat een man nodig heeft.
 

Geen opmerkingen: