Dylan kort #903 - aanvullingen

Scott F. Parker heeft een dichtbundel over Dylan geschreven. Zie het stuk hieronder.
Neil Young: Neil Young zingt in zijn nummer 'Twisted road' onder andere over het voor het eerst horen van 'Like a rolling stone'. Zie hier. [met dank aan Sjon voor de tip]
De grote parade: Ik heb De grote parade van Rob van Scheers eerder vandaag uitgelezen. (Zie 'Dylan kort #902') Een mooi boek, zeker niet alleen vanwege die paar vermeldingen van Dylan. Als je het alleen om de vermeldingen van Dylan gaat, kun je dit boek beter overslaan. Als je interesse iets breder ligt - in dit geval de twintigste eeuw - is De grote parade een aanrader. Ik heb geen idee wat dit boek kost & of het nog nieuw te krijgen is (het verscheen in 2005, ik kocht het tweedehands voor €2,-)
Misschien dat ik zo nog even begin in dat andere boek dat ik in 'Dylan kort #902' noemde: De ziekte van de bewondering van Kees 't Hart.

Geen opmerkingen: