Dylan kort #903 - geen 'Early Roman kings'

'Early Roman kings': Zoals je je misschien nog herinnert meldde ik eerder dat vanaf vandaag 'Early Roman kings' als download via Amazon te krijgen zou zijn. Tot op heden niks, noppes, nada. Het lijkt er op dat die download er helemaal niet meer gaat komen. Geen 'Early Roman kings' vandaag.
Boekenmarkt: Ik citeer: 'Ik kocht het traditionele Bob Dylan boek en nog wat dingen waar ik eigenlijk niet van wist dat ik ze wilde hebben.' Zie hier. Ton: we hadden elkaar tegen kunnen komen.
Rolling Stone: In de nieuwe Rolling Stone staat een interview met Dylan. Helaas ligt die nieuwe Rolling Stone - zo begreep ik net van de tijdschriftenverkoper - in Nederland nog niet in de schappen. Even in de gaten houden dus.
Aanvullingen 14:20 uur: 
 'Zinloze Bob Dylan apps' op L.A.R.S. (erg geestig...)
Rolling Stone: In Amerika is de bewuste editie van Rolling Stone reeds te koop heb ik net begrepen.

1 opmerking:

Ton de Kruyff zei

Volgend jaar proberen we het tegen komen gewoon weer een keer.
Het boek blijkt "Younger than that now; The collected interviews with Bob Dylan" te zijn. Ik leg het nog even terug op z'n plek in de stapel.