Dylan kort #1025 (setlist 16 juni)

Setlist 16 juni (Bloomsday [dank aan Hans]): Things have changed / She belongs to me / Beyond here lies nothin'/ What good am I? / Waiting for you / Duquesne whistle / Pay in blood / Tangled up in blue / Love sick // [intermission] // High water (for Charley Patton) / Simple twist of fate / Early Roman kings / Forgetful heart / Spirit on the water / Scarlet town / Soon after midnight / Long and wasted years // [encores] // All along the watchtower / Blowin' in the wind
Een alles behalve verrassende setlist tijdens het eerste concert van de Europese tournee. Maar... tijdens de soundcheck, zo heb ik uit een bericht op het forum van Expecting Rain, werd 'Man in the long black coat' gespeeld. Wijst dit op een aanstaande wijziging in de setlist?
Verder heb ik begrepen van de website van fanzine Isis dat tijdens 'High water (for Charley Patton)' een stel op het podium aan het dansen was. Het gaat hier niet om twee mensen die vanuit het publiek het podium beklommen hebben, zo lijkt het, maar om een act. Is dit een nieuw, terugkerend element van Dylans concerten?
Niemand zingt Dylan: Wie mij op Facebook volgt, zal het inmiddels weten: binnen nu en enkele dagen ligt er een nieuw boek van mij in de winkels. Verdere details volgen nog.
Dylan vinden waar hij niet tot nauwelijks is: Deze nieuwe serie lijkt veel op te roepen bij lezers, met de regelmaat van de klok krijg ik nieuwe bijdragen via de e-mail aangeboden. Eerder vandaag heb ik er weer twee op de blog gezet (zie hieronder).

2 opmerkingen:

alja spaan zei

het is inderdaad een heerlijke nieuwe serie, gefeliciteerd met het nieuwe boek, alle succes

Marnix Christian de Boer zei

Succes, ik ben benieuwd naar het nieuwe boek!