Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #10

Een paar dagen geleden kreeg ik onderstaande e-mail:

Hoi Tom,


Dit is misschien de meest belachelijke inzending tot nu toe voor Bob Dylan zien waar hij niet is, maar toen ik een bericht las over Eddy Wally (de Vlaamse volkszanger, cultheld en zelfbenoemd Voice of Europe) die uit het ziekenhuis is ontslagen en de daarbij geplaatste foto zag, moest ik meteen denken aan Bob Dylan. De pose, in de rechterhand in plaats van een microfoon een mondharmonica, en het beeld is compleet. Zouden ze dezelfde kleermaker hebben?

Er staat geen naam van een afzender onder de e-mail. In verband met copyrights zal ik hier de bewuste foto niet plaatsen, maar volstaan met een link naar het oorspronkelijke bericht, zie hier. En ja, ik zie gelijk waar de anonieme inzender op doelt. Het is verre van 'de meest belachelijke inzending', het is een rake vondst. De overeenkomsten zijn overduidelijk. Ook bij mij gelijk de gedachte: dezelfde keermaker?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt inderdaad op Dylan.
En ik heb in het Amazoneoerwoud twee tarantula's gezien, telt dat mee?
Frans

Anoniem zei

Prachtig gevonden! Hulde.

Simon

Anoniem zei

Prachtig gevonden! Hulde.

Simon