Dylan kort #1080

Pops Staples: Met dank aan Jochen luister ik nu naar Pops Staples' versie van "Gotta Serve Somebody" (zie het bericht "Woensdagavond" hieronder). Klinkt goed! [met dank aan Jochen]
Diana Krall in de Volkskrant van 24 februari: "Het ['Wallflower']  staat op het eerste deel van zijn Bootleg Series. Die kocht ik in 1991 meteen, zoals ik alles van Dylan nog altijd koop. Mijn man (Elvis Costello, red.) en ik zijn enorme bewonderaars van Dylan. Die nieuwe plaat is prachtig. Een geniale zet van hem om die crooner-klassiekers zonder piano te spelen." [met dank aan Simon en Jochen]
Leo Willemse over Bob Dylan, zie hier.
Herman Sandman over Dylans bezoek aan Nederland in 1995, het bekende verhaal dit keer in het Engels, zie hier.

binnenkort:
Later deze week een nieuwe bijdrage van Jochen, dit keer over "Tangled Up In Blue".
Binnenkort meer informatie over mijn nieuwe boek Alles is oké, ma; de Bob Dylan aantekeningen 2013 - 2015.

Geen opmerkingen: