The Comic book and me #19

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Op twee dagen na zitten er twee maanden tussen de vorige en deze aflevering van "The Comic book and me". Het is niet zo dat ik in die twee maanden geen comics heb gelezen. Eerder het tegenovergestelde. Ik heb tussen aflevering #18 en #19 van "The Comics book and me"zo'n 100 comics gelezen (en dat is een voorzichtige schatting), maar ben gewoon geen Dylan tegen gekomen in die comics.
Vanmiddag vond ik wel Dylan, in The Mighty Avengers #5, al denk ik niet dat de makers van deze comic met de woorden "If not for you" bewust verwijzen naar de gelijknamige Dylan-song. Het maakt ook eigenlijk niet zo veel uit. Ik moest gelijk aan Dylans "If Not For You" denken bij het zien van deze woorden in The Mighty Avengers en dat is voor mij genoeg.
Genoeg om mezelf in de afgelopen paar uur regelmatig te betrappen op het gedachteloos voor me uit zingen van dit nummer.

1 opmerking:

Cas zei

Toepasselijk, want If not for you wordt Dylan's eerstvolgende release, deze zomer :-).