The Comic book and me #20

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Zoals waarschijnlijk bijna iedereen in Nederland die vandaag niet moest werken, liep ik aan het eind van de ochtend over een kleedjesmarkt. Heerlijk in het zonnetje.
Genoeg moois gezien, een paar dingen gekocht. Niks van Bob Dylan, of het moet de reclame zijn voor Before The Flood op de achterzijde van de hoes van een singletje van ene Andrew Gold.
Wat ik wel heb gekocht is een stapeltje comics. Pas bij thuiskomst zag ik dat op de cover van een van die comics vier woorden staan die te samen identiek zijn aan een van die heerlijke nummers op het album Volume 1 van Traveling Wilburys. Het gaat om dit nummer.
Bijvangst heet zo iets, als ik me niet vergis.


Geen opmerkingen: