oproep

In "Dylan kort #1097" schreef ik kort over filmbeelden van Bob Dylans optreden op 23 juni 1978 in Rotterdam. Naast de amateurbeelden zijn er natuurlijk de overbekende beelden zoals die te zien waren in het Polygoon Journaal. Daarnaast moeten er beelden van Bob Dylans optreden te zien zijn geweest in het journaal op de avond van het concert. Ik ben natuurlijk vooral op zoek naar de beelden uit deze uitzending van het journaal, maar ook andere informatie over deze uitzending is meer dan welkom.
Mocht je meer weten, stuur me dan een e-mail (zie de kolom links).
Dank!


1 opmerking:

Silvester van der Pol zei

Mijn vorige reactie is blijkbaar niet aangekomen. Daarom nog een keer: ik vermoed dat de recent opgedoken filmbeelden uit de Kuip niet daar zijn gefilmd. Dylan had bij mijn weten het hele concert een Fender Stratocaster om z'n nek hangen (zie ook alle foto's van dit concert) en geen Telecaster zoals op het filmpje.

Groet, Silvester