wegdromen

Avond, ik haal Oh Mercy uit de cd-speler zodat zoonlief televisie met geluid kan kijken. Het is goed zo, ik heb "Man In The Long Black Coat" al gehoord. Over "Man In The Long Black Coat" worden wel aardige dingen gezegd in het Dylan-boek van Jon Bream. Geen grootse dingen, maar dat geeft niet. Het is goed zo. (later meer over Breams boek)
Het is goed zo, het is zondagavond en ik kan terugkijken op een aangename dag. Nu ik er over nadenk: maak er maar weekend van. Het was een aangenaam weekend. Een weekend waarin ik veel heb gehoord, allemaal Dylan.
Wakker worden met Pat Garrett & Billy The Kid.
Bezoek ontvangen met Another Self Portrait.
E-mails beantwoorden met Good As I Been To You.
En zo kan ik nog wel even doorgaan met opsommen. Aangenaam dus, zoals ik al zei.

Wat ik eigenlijk had willen horen is "Idiot Wind" van Hard Rain, maar daar is het niet van gekomen. Het was sowieso het weekend van Hard Rain zonder dat ik die plaat gehoord heb. Ik heb een versie van Hard Rain weggegeven, ik heb een andere versie van Hard Rain gekregen. Zo gaan die dingen.
Zondagavond, tijd om weg te dromen over een volgend weekend.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wakker worden met Pat Garrett & Billy The Kid.
Bezoek ontvangen met Another Self Portrait.
E-mails beantwoorden met Good As I Been To You.

Get a life.

tom zei

Reacties op de blog plaatsen met Down In The Groove...
Ik heb een leven en het bevalt uitstekend, dank u.
Tom